акварельні фарби або розведену водою гуаш, аркуш паперу, соломинку для коктейлів.
Привіт!
Наші уроки в онлайн-школі тривають. Час розпочинати! Сьогодні ми спробуємо зазирнути в майбутнє і поміркувати, як кожен з нас може на нього впливати.
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, а то не дізнаєшся, як теперішнє може змінити майбутнє! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
КРОК 1. РОЗМИНКА
Перед уроком треба розім'ятися — виконаємо драйвову руханку разом!
КРОК 2. МАЙСТЕР ЛЯПОК
А зараз пропоную незвичне малювання — помалюймо ляпками.
На сухий аркуш паперу капни кілька крапельок фарби, а потім подуй на них крізь соломинку.
Накрий чистим аркушем і одразу підніми.
Понахиляй аркуш у різні боки.
Що вийшло? На що чи на кого схоже?
Домалюй деталі кольоровими олівцями, фломастером чи фарбою.
Дай назву своїй роботі.
Склади казку про намальоване та запиши її на аркуші паперу.
Свою роботу сфотографуй і надішли однокласникам та однокласницям. Вийде онлайн-виставка ляпкових історій.
Чи можеш таким самим способом намалювати ляпку певної форми?
КРОК 3. ГРА "БЕДРИК"
Візьми аркуш паперу та розкресли його на квадрати так, як показано на малюнку.
Поклади будь-який невеликий предмет у квадрат на полі так, як на малюнку. Це і буде вихідне положення "бедрика".
Уяви собі, що "бедрик" повзе по полю. Уважно слухай, як вона рухається і стеж очима за її "пересуваннями". В кінці гри маєш показати, куди вона доповзе.
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Якщо хочеш, повторюй за хлопчиком, а можеш придумати власні рухи.
КРОК 5. ПРИГАДАЙ ЗМІСТ ПРИГОДИ
1
Виконай онлайн-завдання.
2
Пригадай, хто з героїв твору сказав такі слова.
3
Уяви себе на моєму місці. Чи все я робив правильно?
Засуджуєш чи схвалюєш ти мій вчинок?
Якби ти вчинив/вчинила на моєму місці? Розкажи про це своїм рідним.
4
Відкрий підручник на сторінці 117 і виконай завдання 1. Спробуй виконати завдання усно!
ПЕРЕРВА
Перерва! Це твій вільний час. Поміркуй, що допомагає тобі відпочити найкраще. Дій!
КРОК 6. ЯКИЙ Я? / ЯКА Я?
1
Поміркуй, як змінилася б твоя перерва, якби ти не планував / не планувала свій відпочинок.
2
Для того, щоб вплинути на своє майбутнє, треба добре знати себе. Перевіримо, наскільки добре ти себе знаєш.
Обери в таблиці 10 прикметників, які, на твою думку, характеризують тебе найточніше. Постав навпроти них "+" у колонці "Я про себе".
Зателефонуй до однокласника/однокласниці і попроси його/її вибрати зі списку 10 прикметників, які, на його/її думку, найточніше характеризують тебе. Постав навпроти них "+" у колонці "Інші про мене".
Чи легко було обрати прикметники, що характеризують тебе? Чому?
Чи легко тобі було характеризувати когось? Чому?
Який ти можеш зробити висновок, дивлячись на таблицю?
КРОК 7. СКЛАДИ РОЗПОВІДЬ
Тепер на тебе чекає складніше завдання — це завдання 2 на сторінці 117 підручника.
Запиши розповідь на диктофон і надішли однокласникам/однокласницям.
Порівняйте розповіді. Що в них однакове, а що різне? Чому так вийшло?
КРОК 8. МАТЕМАТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Виконай завдання 3 у підручнику на сторінці 117.
Який доданок ти знайшов/знайшла легше?
КРОК 9. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Зошит стор. 76 (завд.1-4)
Урок завершено!
Пригадай усі завдання. Яке було найлегшим? Незвичним? Незвичайним? Найскладнішим?
Чи завжди легкі завдання цікаво розв’язувати? Чому?